Jag hatar att det är så mörkt ute nu..

Shuhu, kom nyss hem. min mamma och min lossas pappa skjuttsa mig till långvik så mötte jag upp Nathalie så vi cykla till idalen sen så drog vi hem till Maria, utan att Maria visste nått och maria hade massa gäster för dom hade typ kräfskiva så vi satt där och chilla en stund. Sen skulle jag och nathalie cykla hem men det var så mörkt ute så vi var tvungna att gå men iaf båda gick och snacka i telefon. Jag snacka med Erik och hon snacka också med nån kille som heter erik. Aja Sen drog vi hem till henne jag lämna cykeln och hon skulle följa med mig till busshållsplatsen men sen kunde hon inte så jag gick helt själv i mörkret gissa om jag var rädd eller! Men som tur s¨å ringde maria mig snäll som hon är! Iaf nu sitter jag i sängen och äter chips. Ska sitta här en stund till sen blire sovdags men godnatt alla hörs imorgon bitti!



Gammal bild på mig och Ebba saknar dig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback