Hemma från pappa.

Hejsan, har precis kommit hem typ sitter och lyssnar på två låtar som jag drogar lägger in dom i ett annat inlägg sen. iaf igår var mina kusiner hemma hos oss och vi typ kolla på film och sånt. Sen idag mötte jag upp maria istan och vi gick runt och snacka, sen köpte jag även en tröja på ginatricot riktigt nice! Sen drog vi hem till maria och chilla en stund och kom nyss hem, egentligen skulle jag ju vart hemma hos pappa idag oxå men jag orkar inte för att vi har spexfoto imorgon i skolan så det blir så jobbigt att bära med sig massa saker. Men iaf nu ska jag måla mina naglar och fixa grejer inför skolan imorgon. Vi hörs senare peace!



En bild på mig och Ebba förra våren, gammla tider<3 Ville bara säga grattis igen för hon fyller 14 år idag, så jag tycker att alla ska gratta henne. Älskar dig mest Ebba!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback