Gryyymt på the voice!!!

Hellu! Omg vad jag och Maria hade kul igår dansa som bara den!! Det börja med att vi tog en buss som gick hemifrån mig 13.58sen gick vi runt i stan sen senare så kom min syster då åt vi kina mat sen drog min syster hem och jag och maria gick till kungsan det var fullt med folk sen börja vi ställa oss vid scenen så gick vi runt och jag höll på att dö av värme! Men iaf konserten börja vid 7 och det var Crossfire som va där Flo rida och några mer konserten sluta vi tio så var vi kvar i stan och vi träffa min kusin och va med henne en stund och sen så drog vi hem iaf våran kväll blev lyckad kan man säga. Just nu har vi precis ätit frukost maria ska dra hem snart och jag ska fixa mig sen senare ska jag till Lisa ska sova där men skriver later peace!


Bild på mig igår efter konserten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback