Godmorgon!

Hejsan, vakna nyss. Sorry att jag inte skrev igår men hade aldrig tiden att blogga, men iaf vi var i nacka, där köpte jag en toning och mascara, och `så åt vi där. Sen drog jag Belinda och Maria hem till mig och Belinda färga mitt hår:) vart faktiskt snyggt. Men sen senare åkte maria hem och jag och belinda gick till brunn för att gå hem till henne så vi åt middag. Vi skulle ju igentligen vara med Ntahlie och alla igår i brunn men så vart det inte, men iaf sen efter vi hade ätit drog vi och hyrde film i mölnvik vi hyrde "flickan" och sen en som jag inte kan namnet på. Sen drog vi hem till mig sen så kom vi på att vi kunde gå till brunn för att möta alla då gick vi dit. Så var typ alla där Nathalie, Hanna,Emil, Maria, Linus,Tova, Emelie, och typ några till och vi stog och snacka en stund. Sen skulle dom ta bussen som gick vi tio över tio och det var en 28 så jag och belinda börja gå hem. Gissa om det var mörkt eller. MEn iaf vi va hemma runt halv tolv och vi skulle kolla på filmerna men vi orkade inte så vi satt framför datan och åt godis. Men jag ska duscha skriver senare :)




Jag, maria och belinda inne på bikbok:)


Belinda

Maria



Jag

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback