Första dagen i skolan med lektioner

Hejsan har precis kommit hem efter att ha varit en dag i skolan. Hann ej skriva imorse ställde klockan på 06.30 och duscha och fixa mig och bussen går  08.05 men sluta med som vanligt att jag var tvungen att springa till bussen. Iaf lektionen börja med metorstid rätt chill vi gick igenom betygen och terminen och sånt. Sen hade vi hemkunskap och vi gjorde sackerkaka med äpplen i ganska gott. Sen hade vi lunch sen so sen sista lektionen slöjd! Så har vart grymt slapp tag vilken jag inte hade förväntat mig. Men hörs later!



Min underbara lillebror Liam!♥

Kommentarer
Postat av: Mariasz

Göööllliig!!! Lik dig också =D <3

2010-08-24 @ 07:17:46
Postat av: Evelinn

Hehe, älskar bilden och älskar han:D<3

2010-08-24 @ 22:21:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback