Chilldag

Hejsan bloggsien! Sitter hemma nu och ska strax gå upp till grannarna och äta middag. Igår så slagga jag hos maria vi hade mycket att snacka om så vi prata lyssnapå musik och chilla! Sen kom jag hem imorse och då åkte jag och min syster till mölnvik vi hyrde tre filmer "Avatar" har sätt den på bio i 3d riktigt ball film! Sen hyrde vi "flickan från åvan" såg den hos papi den är också grym! sen hyrde vi "alice i underlandet" asså inte täcknat men den har jag inte sätt så vi ska väl bara chilla ikväll ska kolla på film och sånt. Men vi hörs senare ha en bra fortsatt fredag!



Bjuder på riktigt bra låtar från inna älskar dom äkta sommarlåtar!

 


















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback