världens bästa 20årsdag <3

Har inte hunnit skrivadå jag vart helt inne i och fixat min födelsedag. Men veckan gick snabbt i fredags fyllde jag somsagt år skolan först sen hem fixa mig veronica kom hit lite tidigare och hjälpte mig elva tjejer kom hit vi åt middag och drack och jag fick massa fina presenter fick en skitfin tröja av ellinor sen ett par svarta höga nike air force och fina smycken och naglack och lite smått av pappa ska jag få en iphone 6 som kommer nån gång i veckan sen ska vi ut och äta hela familjen. mamma och jag ska till stan äta och då ska jag få köpa nått :) Men iaf back to friday vi börja rulla in mot stan vid tio där vi åkte till globen och gick till arenan där de va nån latino grej de va jag jocelyn Lydia och ellinor som va med mig hela kvällen sen va även pappa sofia min fabror och lite andrra där blev bjuden på massa drinkar och hade världens bästa kväll dansa loss och kan säga att jag fortfarande har träningsverk hemvägen kommer jag dock inte ihåg då jag va helt packad haha  men vafan de var lätt värt de. igår va jag inte bakis utan bara jäääävligt trött då jag kom hem sex och sov typ tre timmar sen drog jag på tjejmiddag hos Julia i min klass där de bjöds på tacos super mys, sen åkte  jag och träffa Lydia vi skulle hitta på nått men va så fucked up trött så vi åkte till henne och somna på en gång,. Idag var jag hos farmor där vi åt god mat och umgicks med kusiner och fastrar fick massa pengar som födelsedags present nu är jag hemma och ska snart sova. men kan säga att jag hade världens bästa 20-årsdag!!!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback